Direktlänk till inlägg 20 september 2009

Tankar, virrvarr och en hjärna på semester!

Av Kristin - 20 september 2009 21:30

Mjau... Mycket som händer just nu, flytten tillbaka till Halmstad är på ingång. Första lasset ska ut nästa helg. Jobbet som jag blir av med om två veckor precis idag. Ett långdistansförhållande som är värt att kämpa för och en hjärna som är på semester. Vilken kombination va?! Hjärnan som är på semester är det värsta just nu. Jag måste ha en arbetande hjärna för att klara av lite betyg. jag har 10 veckor på mig att fixa religion a, matematik a, svenska b och det sista på naturkunskap b Skrikandes ... Please help me, I promise I will be good to you Oskyldig!

Anyways! Utöver min semestrande hjärna rockar livet egentligen på trots att jär arbetslös f.o.m 4 oktober. Nu kan jag kämpa upp betygen och söka in till Undersköterskeutbildningen på Komvux. Jag känner att jag vill hålla till där, d.v.s inom omvårdnad. Fast jag vill icke jobba med väldigt sjuka äldre. Det skulle jag inte klara av psykiskt. Men Som undersköterska kan jag söka till sjuksköterska och sen därifrån jobba mig upp till läkare Skrattande. An almost bulletproof plan!

Nej fan nu fick jag hjärnsläpp och vet inte vad jag ska skriva mer!

Good-bye for now...
Puss och kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristin - 31 oktober 2011 13:41

Fucking Amazing!   Helt jävla fantasktikst! Och ja det är han som sjunger, såg det just på Ellen DeGeneres Show där han sjöng live.   xoxoHippomamma   ...

Av Kristin - 31 oktober 2011 01:37

Vanligen älskar jag hösten, men konstigt nog inte i år. Det har väl med den förbannade dimman att göra, de tidiga dagarna när jag ska lämna Aleks på dagis och sen själv iväg på lektioner. Regnet stör mig inte, men den här konstiga kylan som är just n...

Av Kristin - 30 oktober 2011 20:44

Hahahahaha jag hade totalt glömt bort den här bloggen. Det har hänt så jävla mycket sedan jag skrev första inlägget. Arbetslös blev jag, men det kom något gott med det onda som jag skrev.   Den 28 dec 2009 tog jag ett graviditets-test och det vis...

Av Kristin - 20 september 2009 21:26

Av Kristin - 14 september 2009 18:38

Så var man tillbaka i det arbetslösa livet från och med 4 oktober. Men det kommer oftast något gott med det onda. Det goda är att jag ska flytta tillbaka till Halmstad igen. Tillbaka till alla mina idioter. Sen blir det närmare för mig till min älska...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards